Tennisfest
14.09.2019 kl. 18.30 - 14.09.2019 kl. 23.45
Forsamlingshuset

Tennisfest i Gadevang

Uanset om du er stilforvirret, kønsforvirret eller musikforvirret, har du gode muligheder for at finde dig til rette i år.

Temaet til årets tennisfest er nemlig, at DU selv vælger din stil og dit tema.

Kom som din yndlingstemafest fra tidligere år – det kunne være tyrol, cirkus, wimbledon, cowboy, charter, Bond, paryk m.fl.

Eller kom klædt ud som det tennisfesttema, du altid har drømt om - eller noget helt andet og crazy.

Menuen bliver også en velsmagende stilforvirring fra forskellige dele af verdenen.

Musikken bliver en overraskelse, men også her bliver der musikmuligheder for enhver smag - samtidig med at vi sørger for ørenlyd for dem, der vil sidde og snakke i baren.

TID OG STED
Lørdag den 14. september kl. 18.30 i forsamlingshuset.

PRIS
Prisen for festen er 350 kr. pr medlem af Gadevang Tennisklub og 450 kr. for ikke-medlemmer. Prisen inkluderer mad, drikkevarer til middag, samt fri bar efter maden med øl, vand, vin og cocktails til den lyse morgen.

TILMELDING
Tilmelding og betaling senest lørdag den 7. september på
- gadevang.nemtilmeld:
- eller til Lone Galberg på mobilepay 40405478 (skriv antal)

EARLY-BIRD
VIP-treatment, hvis du er tilmeldt senest den 31. august.

Vi glæder os til at se jer!

Bedste tennishilsner fra festudvalget:
Lone, Lara, Lou-Lou, Annika, Bo, Dirch og Ole

Gadevang Tennisklub