Tennisskole uge 28
07.07.2020 kl. 00.00 - 10.07.2020 kl. 24.00
Gadevang tennisklub

Tennisskole uge 28

Tennisskole er en aktiv uge med oplevelser, sjove udfordringer og mulighed for at få nye venner.

Tennisskole er for nybegyndere, let øvede og øvede. - både børn og voksne.

Cheftræner Philip vil sammen vores andre dygtige trænere Gustav og Lauritz, og vores hjælpetrænere Sebastian og Nikolaj stå for tennisskolen i år.

På tennisskolen handler det om at have det sjovt med tennis, få gode oplevelser og nye venner, samtidig med at man lærer rigtig meget.

Udfordringerne bliver tilpasset den enkelte spillers niveau, og der er stor fokus på at have det sjovt, mens man bliver bedre til tennis.

6.juli -10.juli 2020, fra kl. 9 til 14.

Medbring: Tennisketsjer (hvis du har en, ellers stilles låneketcher til rådighed), udendørs tennissko (sportssko uden for meget mønster på sålen) og udendørs sportstøj. Husk også solcreme og madpakke. Klubben stiller drikkevarer til rådighed, men det er en god idé at medbringe egen drikkedunk til vand.

Skulle corona situationen gøre at arrangementet IKKE gennemføres refunderer vi naturligvis hele deltagergebyret.

Gadevang Tennisklub