Tenniscamp uge 27 - 2021
06.07.2021 kl. 00.00 - 09.07.2021 kl. 24.00
Gadevang tennisklub
Tenniscamp uge 27 - 2021
Tenniscamp er en aktiv uge med oplevelser, sjove udfordringer og mulighed for at få nye venner.

Tenniscamp er for nybegyndere, let øvede og øvede - både børn og voksne.

Cheftræner Anders Hofmann vil sammen vores andre dygtige trænere og hjælpetrænere Nikolaj, Sebastian og Felix stå for tenniscamp i år.
På tenniscamp handler det om at have det sjovt med tennis, få gode oplevelser og nye venner, samtidig med at man lærer rigtig meget.
Udfordringerne bliver tilpasset den enkelte spillers niveau, og der er stor fokus på at have det sjovt, mens man bliver bedre til tennis.

Praktisk info
5.juli - 9.juli 2020, fra kl. 9 til 14.

Medbring: Tennisketsjer (hvis du har en, ellers&nbspstilles låneketcher til rådighed), udendørs tennissko (sportssko uden for meget mønster på sålen) og udendørs sportstøj. Husk også solcreme og madpakke. Klubben stiller drikkevarer til rådighed, men det er en god idé at medbringe egen drikkedunk til vand. nbspSkulle corona situationen gøre at arrangementet IKKE gennemføres refunderer vi naturligvis hele deltagergebyret.

1.000 kr.
Gadevang Tennisklub