2022 Klubmesterskab Herre Single
01.09.2022 kl. 00.00 - 03.09.2022 kl. 24.00
Kære Gadevang tennisspillere!

Det er nu igen blevet tid til at tilmelde sig klubmesterskaberne for juniorer og seniorer.

Sædvanen tro kan man tilmelde sig i op til 3 rækker og igen i år er det gratis at deltage.

Ved tilmelding skal du vælge om du ønsker at deltage i A, B, eller C-række.

Ved tilmelding i double er det kun nødvendigt for den ene spiller at tilmelde sig og tilføje makkerens navn i kommentarfeltet.
Man kan sagtens tilmelde sig med "blind" makker, og vil prøve at finde en makker til dig.
Afhængigt af tilmeldingerne vi vil endeligt sammensætte rækkerne og fastlægge turneringsformen.

Tilmelding sker under event og sidste frist for tilmelding er søndag 14. august.

Turnering starter mandag den 15. august og alle finaler spilles lørdag 3. september, hvor der traditionen tro er tændt op i grillen og vi holder den årlige tennisfest i telt ved banerne.

Vi lægger turneringsplanen op på hjemmesiden og facebook og man er selv ansvarlig for at kontakte modstanderen og afvikle kampene inden finaledagen.

Bemærk venligst at vi følger SLTUs regler, det vil sige et evt. tredje sæt altid afvikles som en match tiebreak, hvilket er en tiebreak, der spilles til den der først når 10, dog med minimum 2 overskydende points.

Kontakt os endelig hvis det er spørgsmål. Kærlig hilsen klubturneringsudvalget
Bo Windahl, Nicky Schöller og Dirch Cornelsen
Gadevang Tennisklub