Så er der trukket lod til klubturneringen og du kan downloade turneringsplanen her:

AlleRaekker.pdf

Kig planen igennem og se om alt er som forventet.
Ligesom fodboldklubber minder tidligere spillere så minder vi i år tidligere spillere ved at opkalde rækkerne efter dem.
Nyt er også at vi år afvikler finalerne og tennisfesten i første weekend i september.
Det er blevet til 12 rækker og dermed mange finaler lørdag den 3. september.
Dem som ikke kan lørdag den 3. eller muligvis spiller op til tre finaler kan afvikle relevante kampene før.
Alle runder inden finaler skal være afviklet senest fredag 2. september. Det gælder rækkerne:
Peter Neville rækken
Peter Henning rækken
Heidi Fredericia rækken
Christian Beck rækken
Klubben giver bolde til finaledagen. Alle andre kampe sørger man selv for bolde og booker kampe med ens modstander. Kender du ikke din modstanders kontaktoplysninger kan du gå ind og booke en bane, hvor du ved søgningen af makker som du booker banen med kan se telefonnummer og email på medlemmerne. Kom gerne igang med at planlægge jeres kampe med det samme.
Bemærk venligst at vi følger SLTUs regler, det vil sige et evt. tredje sæt i både single og double altid afvikles som en match tiebreak, hvilket er en tiebreak, der spilles til den der først når 10, dog med minimum 2 overskydende points. I double kan man aftale at spille med "no-ad", som betyder at ved stillingen 40-40 at den modtagende part vælger i hvilken side der skal serves og det afgørende point for partiet spilles.
Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte turneringsudvalget.

Årets tennisfest holdes samme dag og ligesom i 2020 så bliver det i telt nede ved banerne.
Klubben giver sodavand og øl hele dagen og pølse med brød om eftermiddagen samt klubben sørger også for kød til grillen omkring kl. 19. Så tag selv en salat med til festen og vin til eget forbrug. Kl. 21 spiller "På klubben med banjo" op til dans.
Det er gratis at deltage og for at kunne planlægge og købe ind derefter beder vi jer om at tilmelde jer via hjemmesiden her: https://gadevangtennisklub.dk/cms/ProfileEventEnrollment.aspx?EventID=200

Kærlig hilsen fra klubturneringsudvalget:
Dirch Cornelsen 41 96 28 15
Nicki Schoeller 29 38 77 38