Medlemskontingenter

Rettigheder

Seniorer

700,-

ret til banebooking, træningsdeltagelse samt mulighed for tilmelding til klubbens øvrige arrangementer.

Ung-Seniorer (18-25 år)

450,-

Juniorer (op til 18 år)

300,-

Familiemedlemskab
(Familie med samme adresse)

1.500,-

Passivt medlemskab

100,-

Du kan komme til arrangementer så som tennisfest til medlemspris

Gæstespil

50,-

pr. time

Ingen ud over 1 gæstetime med andet medlem

Sådan løser du dit medlemskab hvis du er medlem:
- Har du et gyldigt Dankort sker det helt automatisk den 14. marts. (Mail udsendes 7 dage inden).
- Har du fået nyt Dankort skal du logge ind og gå i "Mine Tilmeldinger" og ændre oplysningerne.

Sådan løser du dit medlemskab hvis du er nyt medlem:

1. Opret din profil under <<opret profil<< nederst til i venstre .
  2. Log ind.
  3. Gå til Kontingent/Banebooking og klik på "Betal her" og vælg det medlemskab du ønsker at løse.
  4. Løs dit medlemskab via Internet og Dankort.
  5. Herefter har du nu adgang til banebookingen og er medlem af klubben.
  6. Du kan booke baner

Sådan løser du dit medlemskab hvis du ikke har en PC

1. Klubben opretter din profil i fællesskab med dig og dit password
  2. Du kan betale via bankoverførsel  eller kontant.

Betaling via bankoverførsel:
Lokalbanken, reg. nr.: 6300 - konto nr.: 1522339
VIGTIGT: Noter navn + adresse i beskedfeltet ved indbetaling
og send en mail til mailto:info@gadevangtennisklub.dk at du har overført penge til dækning af medlemskab.

1. Klubben aktiverer dit medlemsskab.
  2. Du har nu adgang til banebookingen og er medlem af klubben.

Evt.

• Når du har oprettet din profil skal du ikke ændre den med mindre du har rettelser til den.
  • Du har dit eget personlige password hvilket er lettere at huske når du skal booke bane.
  • Ved at klikke på "Mine tilmeldinger" under login boksen i venstre menu, kan du altid se alle dine bookinger, Hold- og Eventtilmeldinger.
  • Hvis du har glemt dit password sendes den automatisk til din mailboks hvis du beder om den. KLIK PÅ ”glemt password” under login boksen i venstre menu.
  • For dem der har glemt sit password og ikke har en PC, kontakt formanden på 2080 0504.

Opstår der problemer eller spørgsmål, så skriv en mail til mailto:info@gadevangtennisklub.dk

De allerbedste tennishilsner,