Så er der trukket lod til klubturneringen og du kan downloade turneringsplanen her.

Alle runder inklusiv semifinaler skal være afviklet senest fredag 6. september. Alle finaler spilles lørdag den 7. september, hvor der traditionen tro er tændt op i grillen til en udvidet grill/frokost-hygge..

Kender du ikke din modstanders kontaktoplysninger kan du gå ind og booke en bane, hvor du ved søgningen af makker som du booker banen med kan se telefonnummer og email på medlemmerne.
Kom gerne igang med at planlægge jeres kampe med det samme.

Bemærk venligst at vi følger SLTUs regler, det vil sige et evt. tredje sæt i både single og double altid afvikles som en match tiebreak, hvilket er en tiebreak, der spilles til den der først når 10, dog med minimum 2 overskydende points.

Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte turneringsudvalget.

Hermed FinaleProgram2024.pdf for finalekampene på lørdag. Vi håber tiderne passer ellers finder vi selvfølgelig en løsning.
Der vil være lidt morgenbrød omring kl. 9 og vi tænder grillen omkring kl. 12.
Det bliver super hyggeligt; vi glæder os!

Kærlig hilsen fra klubturneringsudvalget

Dirch Cornelsen 41 96 28 15